субота, 16. август 2014.

PR: Reklama za psihoterapiju – "more than a quick fix"



Psihoterapija je jedna veoma održiva opcija imajući u vidu rezultate do kojih dovodi, a i donosi nove perspektive na „etikete“ koje dijagnostičke kategorije svojim nazivima nose. Jedan od problema sa kojima se psihoterapija suočava je njena slika koja postoji često u javnosti. Imidž koji se dosta puta prikazuje nije toliko poželjan, u nekim slojevima ima status nedostižnosti, „luksuza“, nedostaje promotivnih kampanja. 
Imajući to u vidu Američka psihološka asocijacija (APA) je sprovela niz istraživanja u kojima je pokazano da je psihoterapija efikasna, krajnji rezultat je da smanjuje ukupnu potrebu za raznim servisima službi zdravlja i dovodi do dugoročnih poboljšanja. Međutim, takođe su ustanovili da broj ljudi koji traži podršku i pored niza dokaza da tretman daje rezultate neće potražiti pomoć i radije će jedino medikamentima pristupiti kao rešenju. Kao rezultat projekta čiji je cilj bio procjena efikasnosti psihoterapije Savjet asocijacije (Association's Council of Representatives) je usvojio rezoluciju o efikasnosti terapije. U njoj je citirano više od pedesetak studija o korisnosti psihoterapije u različitim oblastima, na različitim populacijama, uključujući i rad sa manjinama, djecom, rad sa starima i sl. Rezolucija ukazuje i na ključne nalaze tih istraživanja:

  • Istraživanja pokazuju efektivnost psihoterapije u različitim domenima i populacijama. Prosječni efekat psihoterapije je veći od efekta koji se postiže samo ljekovima. 
  • Različite studije ukazuju da psihoterapija povećava funkcionalnost osobe, smanjuje mortalitet, povećava produktivnost na poslu i smanjuje broj psihijatrijskih hospitalizacija. 
  • Psihoterapija razvija životne vještine kod klijenata koje prevazilaze samu dužinu tretmana. Rezultati terapije idu ka dugoročnim rešenjima.
  • Dok su u nekim situacijama indikovani ljekovi, kombinacija ljekova i psihoterapije najčešće daje najbolje rezultate kod stanja kao što su anksioznost i depresija. Efekat do kojeg dovodi psihoterapija kroz različite uzrasne kategorije i niz stanja ukazuje na mnogo bolje rezultate od upotrebe ljekova, a pri tome nema potencijalnih nuspojava.


Kao jedan od važnih zaključaka se navodi potreba o većoj informisanosti o efektima koje terapija nudi, kako bi se ljudima koji se obrate ponudila najbolja moguća opcija.

Sa tim u vezi, APA je pokrenula inicijativu koja je dobila nagradu u PR i marketinškim krugovima (2013 Nonprofit PR Award in the digital PR and marketing category) za reklame koja su tokom pet nedjelja radile na podizanju svijesti o korisnosti psihoterapije u tretmanu depresija, anksioznosti i stresa. 
Jedan od povoda je bio i taj da dok postoji cijela jedna marketinška industrija vezana za upotrebu ljekova, skoro da ne postoje reklame čija je tema psihoterapija.

Pogledajte dva animirana videa koje je APA lansirala o fiktivnoj magičnoj piluli „fixitol“ koje skreću pažnju na benefite psihoterapije kao opcije.

*podešavanje subtitla (kada se snimak pusti u desnom donjem uglu kliknite na "captions", a zatim iz padajućeg menija izaberite "translate options", izaberite jezik i kliknite ok.)




3 коментара:

  1. Bok prijatelji, ja sam Naomi Samuel, nova sam ovdje, ne znam kako stvari ovdje funkcioniraju, ali ovdje sam pročitala dobre komentare i dodat ću malo iz svog života jer će mnogima biti od koristi mi ovdje, u potrazi za odgovorima i odnosima za rješavanje problema. Bila sam četiri godine u vezi sa Samulom, on je prekinuo sa mnom, učinila sam sve da ga vratim, ali sve je bilo uzalud, toliko sam ga željela zbog ljubavi koju gajim prema svom mužu, pitala sam ga o svemu sam obećao, ali on je odbio. Objasnila sam problem svog odnosa s kolegicom na poslu i ona mi je predložila da se radije obratim ljubavniku koji bi mi mogao pomoći da napravim ljubavnu čaroliju da vratim muškarca kući, ali ja sam žena koja nikad nije vjerovala u magiju, imala sam nema izbora , probala sam, kontaktirala sam vrača i rekao mi je da nema problema da će sve biti u redu u roku od tri dana, moj bivši će mi se vratiti u roku od tri dana, dr alaba je bacio urok i svaka druga amajlija u njegovom do hrama u moje ime usred noći. Začudo, drugi dan je bilo oko podneva. 16.00 Zvali su me sa nepoznatog broja, nazvao me bivši muž, bila sam toliko iznenađena da sam se javila na telefon, vidjela da je to moj muž, dugo smo razgovarali i sve što je rekao je da mu je žao. . jer je sve bilo krivo, rekao je da želi da mu se vratim da me voli još više. Bila sam tako sretna i otišla sam kod njega, kako smo počeli sretno živjeti zajedno i dan danas. Od tada sam obećao da ću podijeliti svoje dobre vijesti s ljubavnim igrama koje rade savršeno bez ikakvih nuspojava. Imam čvrstu namjeru da netko za koga znam da ima problema u vezi može pomoći takvoj osobi upućujući mu jedinu pravu i moćnu provjeru pravopisa koja mi je pomogla riješiti problem u braku. email:drapata4@gmail.com možete mu poslati email ako vam je potrebna pomoć u vašoj vezi možete ga kontaktirati na WhatsApp i Viber na ovaj broj: +1(425) 477-2744

    ОдговориИзбриши
  2. Pozdrav svima, ovdje sam da podijelim malo svjedočanstva. Moje ime je Naomi Samuel, imam 40 godina, udala sam se sa 31, imam samo jedno dijete i živjela sam sretno do kraja života. Nakon godinu dana braka moj muž je postao tako čudan i stvarno ne razumijem što se događa, spakiran je od kuće drugoj ženi, volim ga toliko da ga ne sanjam da ću ga izgubiti, dajem sve od sebe da osiguram svoju muž mi se vraća, ali sve bez pomoći, plače i plače tražeći pomoć, razgovarala sam o tome s njegovom obitelji, ali nisam dobila odgovor. Stoga mi je moja najbolja prijateljica Anna Johansson obećala pomoći. Ispričala mi je o čovjeku po imenu dr. Apata, rekla mi je da je on jako velik čovjek i pravi muškarac kojem se može vjerovati i da nema nikakve veze s ljubavnim problemima koje ne može riješiti i rekla mi je kako je pomogao bezbrojnim ljudima u ponovnoj izgradnji njihovog odnosa. Bio sam stvarno uvjeren, brzo sam kontaktirao njegovu e-mail adresu, drapata4@gmail.com ili njegov WhatsApp / viber s tim brojem (+66 81 302 8552). Objašnjavam mu sve svoje probleme, on mi je rekao da se ne moram brinuti da će svi moji problemi biti odmah riješeni. Rekao mi je što da radim da vratim muža, i ja sam to rekla, rekao je da će se moj muž vratiti nakon 3 dana i početi prositi, i to se stvarno dogodilo kako je rekao, bila sam jako iznenađena, to je tako nevjerojatno. Slava našeg odnosa s Bogom sada je vrlo bliska i oboje živimo sretno do kraja života. Ako naiđete na sličan problem, odmah ga kontaktirajte i riješite problem jednom zauvijek. I ja sam živi svjedok

    ОдговориИзбриши
  3. Rastala sam se od muža prije tri godine. Između nas nije bilo komunikacije. Obitelji i prijatelji su me savjetovali da pustim i zaboravim na brak i nastavim dalje u životu. Nisam se htjela udati za drugu jer duboko u sebi još uvijek volim svog muža. Toliko sam patila od boli i zbunjenosti da sam na internetu pročitala preporuku o tome kako je dr. Apata uz pomoć svojih duhovnih moći ponovno ujedinio raskinuti brak. Stalno sam čitao toliko svjedočanstava o tome kako je pomogao okončati razvode i vratiti nečije bivše voljene i moja je vjera bila obnovljena. Kontaktirala sam dr. Apatu odmah nakon nekoliko minuta, odgovorio mi je i dao mi upute što da radim, nakon što sam ispunila tražene uvjete dva dana nakon rituala, čarolija je promijenila moj život u blizini mog muža koji nije razgovarao sa mnom. Dva dana me zvao usred noći plačući i ispričavajući se da je to djelo demona, pa se i dalje čudim tom čudu pa mu opraštam. Sada je moj brak sada u ravnoteži. Ritual dr. Apate je odlično funkcionirao i moj brak je jači nego prije i ništa nas više ne može rastaviti. Posjetio sam toliko stranica da sam tražio pomoć, bilo je beznadno dok se nisam povezao s dr. Apatom, pravim muškarcem koji mi je pomogao da oporavim svoj raskinuti brak ako imate sličan problem u braku, želite da vas muž ili žena vole opet. , Imate nekoga koga volite i želite da on ili ona voli Vas zauzvrat, imate izazov u svom životu, predložak čarolija Dr Apata je rješenje i odgovor na vaš problem, whatsapp / viber sa njegovim brojem telefona: (+66 81 302 8552), kontaktirajte ga danas slanjem e-pošte na drapata4@gmail.com. Ne dopustite da vam itko oduzme vašeg supružnika.

    ОдговориИзбриши